2014. március 30., vasárnap

Egy kis Steampunk pillanat




Tavaly év vége felé Horváth Borbála (Tifa) kiírt egy varrós eventet hol SD lányzókra szánt szoknyát ajánlott fel megvarrásra a sorsolása nyertesének. Hát végül én lettem a szerencsés, azaz Risa, mert már akkor is neki szánva indultam egy steampunk szoknya képével amit kiválasztott végül Tifa a sok induló közül.
Kaptam részlet képeket és tűkön ülve vártam, hogy végül mi is sül ki egésszében a koncepcióból. Hát nem csalódtam az fix! ;)
Risa egy gyönyörűséges ruhát kapott és elképesztően áll neki. Mikor kibontottam és megnéztem tüzetesebben megakadt még a lélegzetem is :D
Nagyon profi és szép munka és hát tökéletesen passzentos egy olyan lányzó testére akit Tifa élőben még csak nem is látott sosem... azért ez nem kis dolog. Ha magamból indulok ki, még sok próbálással sem mindig lesz olyan a kész cucc, mint amilyennek szántam XD szóval le a kalappal! És köszönjük szépen! :3 <3

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett ez a szoknya és nagyon illik is Risához. Szerencsés leányzó:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Yumi, hogy megemlítettél! :)
    A csajszin csodásan áll a szoknya, jól választottam! :)

    VálaszTörlés