2011. szeptember 16., péntek

Jean-Cloude

Valamiért nagyon ráálltam a vámpír projektemre, és hát *-----------*
Meg találtam az eddigi nyertest és nagy lavu-lavu szerelmet!
<
Ő lenne a leendő buksi, csak épp hófehér árnyalatban. Már csak kell találnom egy 70+-os 10,5cm nyakkal rendelkező testet szintén fehérben *-* az árnyalás pedig festéssel lenne megoldva, ha valaki elvállalja majd. :)
Pár szót Jean-Cloude-ról:
Hosszú fekete hajat tervezek neki és olyan sugárzóan kék szemeket, hogy amikor az ember belenéz elveszik benne <3_<3

Egy kis ideig töprengtem, hogy mégis ki a legkedvencebb vámpír karakterem, míg végül derült égből villámként érkezett meg Jean-Cloude Az Anita Blake történetek imádnivaló vámpírkaraktere.

4 megjegyzés:

  1. Mi a baj a saját testével? :)

    VálaszTörlés
  2. A csuklójánál nekem nagyon kiugró a gömb ízület :( ezt leszámítva tökéletes lenne... *-*

    VálaszTörlés
  3. Hümmm, igazából, ugyan az a mehanizmus mint Luciusnál, szerintem abszolute nem zavaró, sőt. Imádom a kezeit. :D Ott forog, és szépen meg is tartja a pózokat.
    Mondjuk az ára.. nos az eléggé sok, de mostmár szerencsére, vannak alternatív hibrydelési módok.
    Ha new vite színt veszel, ami ilyen krémesebb fehér, az szépen illik az IOS fehérhez, az új pink pedig IOS pink, és néhanapján Luts.
    Szóval, ha fehérben akarod Őt, akkor az jól működik az IOS fehérrel, és a Soommal is. Infiniti se áll nagyon messze, ott festéssel oldható a dolog.

    VálaszTörlés
  4. Köszi a tippeket! ;3
    Aludtam rá párat és valahogy nem nagyon tetszett a gondolat, hogy lebegő fejek és/vagy testek legyenek itthon. Ami pedig a csuklógömb problémámat illette Jean-Cloude határozottan megköveteli magának a csipkés ujjal felszerelt alaposan kivágott inget, szóval ott meg nem is látszana... Az ár, nah igen :) viszont azt a kis problémát leszámítva nagyon is tetszetősnek találtam elsőre is *-*
    Mondjuk végül úgy is őfenségessége fogja megmondani, hogy milyen testet akar... én meg fizethetek, vagy nyakik szószba kerülök >__<

    VálaszTörlés