2012. október 5., péntek

Hello Kitty, Hello Vin

Valamikor a nyár közepén...
L: -És ő az a pasi akiről meséltem...
Múltak a napok, teltek az éjszakák, míg nem egy őszi napon valami különös érkezett hozzánk...


R: -Szerinted ez meg mi a szösz?
N: -Nem tudom, de ugye nem te rendelted?
R: -Akkor tudnék róla süsü. Különben is, az én csomagom épp úton van. :D

N: -Illusion Spirit
R: -Gratulálok a remek felismerésedhez. A logó elég cirádás, mint a családod címere. Szóval?! Ideje vallanod szivi!

L: -Azt hiszem ezt a csomagot nekem szánták.

N: -Mi a szösz?! Ragadós a vásárlásmánia? 
R: -Maradj már.
L: -Nu, segítesz nekem kibontani?
N: -Persze.

L: -Akkor kérlek ess neki! -kényelmesen hátradől.

A doboz magától életre kel... 

Nu: -Valami motyogás féle hallatszik.

V: -Ah, végre! Friss levegő és szabadság!

V: -Örülök, hogy végre személyesen találkozunk!
L: -Én is. Remélem jól uta....

L: -Jó ég, meztelen! Teljesen MEZTELEN!!!!

R: -Nyugi húgi. Már itt is vannak a ruhák.

N: -Csak úgy zárójelben jegyezném meg, hogy honnan vannak azok a ruhák?!
R: -Cssssit már.

V: -Köszönöm, kedves vagy!

V: -Végre Szemtől Szemben! Helló, még egyszer! :)
L: -Szia! 


N: -Most komolyan?! Hello Kitty???
R: Ssss... Olyan cuki benne! 

V: -Úr isten! Egy cicalányos póló?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése