2013. január 12., szombat

mamusz tutorial

Első tutorial amit készítettem, tehát nem a legjobb. Bocsánat... ^^

Szóval, első lépésben is körberajzoljuk a gyerkőc talpát muszáj a papír is, mert szimplán az anyagon elcsúszhatunk és az a végén derül csak ki -.-


A lábfejre való részt úgy próbálgattam ki a babával (ezért is jó a papír, mert nem vész kárba az anyag, ha nem elég nagy a méret) 


Összevarrva egy menő kis papucs lesz belőle. :D


Direkt csináltam ilyen rövidre a lábfej takaró részt, hogy végül biztos ami biztos alapon bele lehessen húzni a lábat.


A szár rész szélességét az alap és a lábfej határozza meg. Ami fontos, hogy a lábfej sablon kivágását itt is alkalmazni kell.


Összevarrva a papucsból váltottunk ruha "gumi"csizmára :D


A fenti képen látható fehér anyagot félbehajtva varrtam végig, majd belülről varrtam rá a szár részre.
Kifordítás és a díszcsík eligazítása után íme:


Nu vállalta a próbababa szerepet, bár nem neki készült a csizma...

í


Köszi, hogy végignézted! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése