2012. május 14., hétfő

hogy mik vannak??? TAT

Történt egy két dolog itthon. Risa ráébredt, hogy esze ágában sincs tündibündi rózsaszín hencüngővé válni, mint ahogy korábban gondoltam -tervezni merészeltem ^^- És amíg az 50cm alattiak elvannak csoportosan, Nu és a még beazonosíthatatlanul fiús Risa mint két vásott rossz tini az idegeimre megy... Ráadásul egyre inkább azaz érzésem, hogy Odetteből pasi lesz nyárvidék hercegnője helyett *erőteljes vívódásban van és aggódva figyeli Odette és Riku összeborult terveket szövögető buksiját* Na de most paparazzifotó a partihuligánokról:
na és persze még pózolnak is, hogy elkerüljék a balhét velem...
Cezar Millan kellene ide lassan! *pakol a rumli után... sziiiiiiip*

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a képek, annyira lazák és jókedvűek rajta, hogy rám is átragadt:,,D
    Amúgy azt én is észrevettem, hogy csinálhatok bármit, Nina is mindig alakítja magát, főleg személyiségre meg háttértörténetre x,D Ne aggódj, majd elválik, hogy mi lesz!:)

    VálaszTörlés
  2. Mondjuk sejthettem volna, hogy nálunk a rózsaszín nem járja... :D
    Viszont valahogy így jobb kedvűnek tűnik a lány és akkor meg teljesen mindegy, hogy bőrnadrág, vagy koktél ruha. A lényeg, hogy pozitív kisugárzás árad belőle és jobb kedvet teremt amikor csak rápillant bárki :3

    VálaszTörlés