2012. február 20., hétfő

"csőrike" X3

Az esti meglepetés email előhozta a csomagváró álmot, csak épp kicsit másként...
Kómásan kelve értetlenül néztem tesómat, hogy milyen apró csomagot bont ami barna újságpapírba van csomagolva. Erre közölte, hogy a várva várt csomagunk megérkezett. -érdekes, hogy nem sd testet vártam álmomban- Erre elkezdem én is cincálni az újságokat és amikor kinyitom a dobozt, és dobáltam ki a tartalmát, míg már térdig ért az újság, kezembe akad egy pukipuki méretű nyusszancs. Meglepetten forgatom, hogy ez lenne az új generációs tiny?? Volt kis melegítő nadrágja, meg atlétája és tépőzáras fekete cipője. Furcsán és kissé csalódottan megjegyzem, hogy majd felteszem a képeket a fórumra "Felhúztuk a nyúlcipőt" címmel és már előre sajnáltam magam, hogy apró nyúlra való ruhácskákat kell majd varrnom, mikor a dobozba pillantva egy Haniról készült rajzot fedezek fel és egy kis kupacot. Mikor kicsomagolom egy bronz arcfestésű édes tinyt találok és egy + fejet. Már el is kezdek kattogni, hogy szerzek neki csirka lábat, meg kap cicamancsot és lesz egy saját sfinxem... Aztán rádöbbenek, hogy a sfinxnek oroszlán teste van, így max hipposfinx lehet belőle
Amilyen édes volt, lehet meg is próbálkozom vele egyszer...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése