2012. február 7., kedd

1. és 2.

Úgy döntöttem folytatom a sort, és én is végigelmélkedem a másoknál olvasott kérdéseket... :)
1: Why do you like BJDs?!
Különös varázsuk egyszerűen szebbé teszi a napjaimat. Eleinte féltem tőlük, mondván úr isten, milyen valósághűek, tuti paráznék, ha itthon is lenne...
Aztán megvolt a nagy szerelem és azóta is izzik, újra és újra eddig nem ismert mélységekben lángol.
Eleinte mindig azt mondogattam a "Minek ez neked?" kérdésre, hogy rajzolni, fotózni, stb-stb... de be kell vallanom, rajzolni meg sem próbáltam őket amióta itthon vannak.
Viszont megtanultam kézzel varrni, takarékoskodni, fotózni (jobban, mint eddig)és elmodhatattlan az a büszkeség és érzések tengere ami átjár ahogy csak rájuk pillantok este lefekvéskor-reggel ébredéskor-nap közben bármikor.

2: Do you own any? If so how many and if not, do you have any plans to at the moment?
Nos, most már szép családra tettem szert... :)
Érkezési sorrendben: Nuada-Hani-Replika Night-Odette Amphibell fej-Vasirisa Dragonir fej-Riku fej. Valamint nővéremnek: Lilith és Mei.
Tervek pedig mindig vannak, ha csak a testeket veszem és az újabb ötleteket, mert az mindig van :) Hogy ki és mégis mennyien valósulnak meg az a jövő zenéje, a listám eléggé változékony.

1 megjegyzés:

  1. Dejó, hogy te is elkezdted! :) Az első kérdésnél mindenkinél találok mindig valami új okot, amiért én is szeretem őket. :D XD <3

    VálaszTörlés