2015. november 9., hétfő

Babacsalád kihívás - Yumi



Szép estét... A nevem Amaranth 6.0 embercyborg. Az én tisztem bemutatni nektek a mi kis lakóközösségünket...
Mivel nem vagyok ember, így nincsen családom, de ha lenne akkor a következő kép alakulna...

Ő Tapani az a lélek aki életre keltett. Nevezhetném apának, de néha elég gyerekes
vagy nevezhetném mesteremnek, deeee... mindegy, majd később kiderül.
Az ő neve Alexander, de mindenki csak Lessziként ismeri, kivéve én.
Legtöbbször az "idióta" jelzőt hallom rá apámtól.
Ha Tapani az apám, akkor ő valami férfi nemű anyaféle.
Néha egész gondoskodó, néha meg mesterként nyögi apám nevét.
Gondolom, így már értitek miért is nem nevezem Tapanit mesteremnek...
Van két törpe a csapatban, vér szerinti anyuka nélkül.
Bár, ha jobban megismertek minket érteni fogjátok, hogy a vérkötelék itt nem nagyon áll fent senki között, de ők még sincsenek apa és anya nélkül.
A hófehérke egy erdőszellem és a Hope rövidítés a neve.
A másik meg valami izé... Hófehérkét jobban csípem... csendesebb...
Akad egy normális párocska, már ha a normális alatt azt értjük, hogy egy ragadozó és egy prédaállat összejöhet és boldogan élhet amíg megnem...
A pasi Riku, irtó jó fej és nagyon laza. Imádja a két törpét.
A csaj meg... hát ő olyan, elképesztően éteri. Az a hosszú hajzuhatag, a szikrázó szemek és kedves, nagyon kedves, elképesztően kedves. Annyira, hogy az néha már-már irritáló.
Pláne, ha az ember borgja a zakkantakhoz van hozzászokva.
És íme, a csapat Alfája és Omegája. Bár a vöröske egy herceg, mégis ezüst haj az aki igazán összefogja a csapatot. Neki szinte mindenki beköltözésében benne volt a keze.
Kivéve a két törpe, az Nuada, sara...
A csajszi, egyébként Vasirisa, de csak Risának szólítják.
Igen, nálunk gyakoriak a becenevek...
Van még egy macskánk is, de nem tudtam el és lekapni a dögöt... túl nagyban tolja.
És az a hír járja, hogy nemsoká bővülünk majd egy újabb törpével...
Elvileg kiskölyök lesz, szóval valami más és valami új... de persze, ő is élő, így én még mindig páratlan vagyok ebben a bandában...


P.S.: Van egy titkos elzárt börtön, állítólag ott egy vámpír és egy vérleopárd leledzik... nem tudom, én még sosem láttam őket, de ha szeretnétek, majd kikutatom, hogy mi igaz és mi kacsa ebből az infóból...
Addig is, szeressétek a kütyüket is, ki tudja mikor kelnek életre ;) Amy voltam. :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése