2014. július 12., szombat

Reira Hathaway megérkezik

Egy átlagos hétköznap délelőtt....


Vincent: - Mi ez a rengeteg csomag?!?! És ki küldte??


Vincent : - Ezt most nekem kéne becipelnem?!?
Én : - Nyugi, segítek... Egyébként Hong Kong-ból jöttek és te vagy a címzett. Mit rendeltél már megint?
Vincent : - Én semmit az ég világon.... 


Vincent : - Na lássuk mi van benne. (lázasan bontja a dobozt)
              - Anime figurák?  Tisztára olyanok, mint Reira cuccai.


Én : - Ki az a Reira?
Vincent : - A gyerekkori barátom és a volt zenekarom dobosa...

Ding-dong (megint csengettek)


Vincent : - Megyek és megnézem ki az.


Vincent : - Te jó ég! Most már értem a rengeteg otaku cuccot!


Vincent : - Reira!!!
Reira : - Szia Vincent!


Reira : - Rég találkoztunk! Nagyon hiányoztál!


Miután mindketten visszamentek a szobába...

Vincent : - Lilith, had mutassam be neked Reira Hathaway-t.


Vincent : - Reira, ő itt Lilith Shirakin, a barátnőm!
Lilith : - Nagyon örülök, hogy megismerhettelek, már rengeteget hallottam rólad.
Reira : - Én is örülök, hogy végre találkoztunk. 
           - Remélem nem gond, hogy csak így hirtelen betoppantam 
Lilith : - Nagyon szívesen látunk, addig maradsz ameddig akarsz. 


Reira kibontotta a csomagjait és közösen berendezték a szobáját.


Miután végeztek a munkával egy kellemes tea és finom fánkok mellett sokat beszélgettek.


Lilith és Vincent visszavonult a saját szobájába, Reira pedig elfoglalta az ágyát.



A kibővült család:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése