2012. április 4., szerda

egy régi ígéret...

beteljesült. :)
Egy régi és fájdalmas baleset érte az én szépséges hercegemet. Mikor még csak ismerkedtünk és szoktuk egymást -ráadásul először hagytam magára- egy sajnálatos baleset révén Nu egyik ujja eltört amikor elesett és az egész súlya a vékony pontra érkezett. Megtaláltuk szerencsére s meg is ragasztottuk, de már nem volt az igazi sosem. Akkor ígéretet tettem, hogy kapni fog majd ízületes kezet.

Tegnap végre sikerült beváltanom. Bár a méret kicsit nagy, de a szín passzol és olyan jó birizgálni az ujjacskáit amikor az ölemben van *.*

2 megjegyzés:

  1. Gratu a kezekehez! :D Majd képet kérhetünk? *.* Amúgy Clionak is az első napokban eltört két ujja (de kapott DZ kezeket ^^), úgy tűnik ilyenek az RS testek. xD

    VálaszTörlés
  2. Köszi :3 mondjuk amilyen vékonyak az ujjaik, nem is csodálom... :/
    Én Dikadoll normal pink árnyalatú kezet szereztem. A testhez majdnem tökéletesen illik. Viszont mostanság látom, hogy mennyire meg tud változni a sárgult/nem sárgult részek árnyalata... o_O

    VálaszTörlés