2011. november 25., péntek

Cronicle of Summerland II.



Apró kölyökként bukkantam a kis zubogóra, mikor épp lázadoztam és elfutottam a felnőttek és tanítóim elől. -igen, igen... nehezen kezelhető is voltam néha *elmosolyodik*-
Az egész hely nem volt nagy, de engem elvarázsolt az első pillanatban. A pár méter magasból aláhulló víz egyszerre volt hűsítő, pezsdítő és kristály tiszta. Kristály-zúgónak neveztem el és attól kedve ez volt a titkos búvóhelyem.
Sok-sok órát töltöttem itt örömömben, bánatomban mindig ide szöktem ki legyen hajnal, nappal, vagy csillagos és holdfényes éjszaka. Talán a víz csobogó hangja megnyugtatott, vagy a hely kisugárzása volt rám olyan jó hatással.
Vagy ő...

Első pillantásra azt hittem szirén, vagy esetleg egy narf lehet. Sok mesét hallottam róluk a dajkámtól és mindegyikben amilyen gyönyörűek, olyan veszélyes teremtések is voltak. Ám az a lány a törékeny karjai, hosszú fonott haja, kecses nyaka és vállai, és a nevetése. Betöltötte a levegőt varázslattal. Ha az öreg Pen meséjében lettem volna engem sem érdekel, hogy szörnyeteggé válik és kiszívja a lelkem, pedig csak egyetlen pillantást láttam. A magasabb zöld növények közé bújtam, nem leselkedtem, csak hallgattam ahogyan játszott az erdő lakóival. Énekelt és beszélt a fákhoz. Órákig képes lettem volna hallgatni a dalát, de egyszer csak elhallgatott. A tó felé kaptam a fejem, de sehol sem láttam őt. Elszorult a szívem már a gondolattól is, hogy meg sem pillanthattam az arcát és talán sohasem látom többé a lányt.
Ő csak annyit mondott: "Bátortalan úrfi" feléje kaptam a tekintetem, rám nevetett, majd elszaladt. Lábaim képtelenek voltak megmozdulni, állam leesve bámultam a fák közt szökkenő kecses alakot.
A leányzó ott és akkor lett az első szerelmem. Hófehér fonott hajában gyöngyök, kagylók csillantak, a virágok pedig édes olajukkal illatosították meg nyomában az erdőt.
Nem narf volt, sem szörnyeteg. Talán az erdőisten lánya, vagy maga Gaia.
Egy a lényeg, míg élek emlékszem rád, és Szeretlek!

Mély megbecsüléssel: Nuada aki első e néven, az istenek és varázslények szövetségéből született, Nyárvidék új idejének leendő uralkodója, Viharfok ura, Észak védelmezője

Kelt: Földi idő 2011. 11. 25.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése