2011. október 5., szerda

Különleges kötelék

*Nuada és Odette között egy különleges kötelék szövődött már Nyárvidék világában, mikor Morgana és Ogmios kiválasztották a lányt első szülött fiúk számára. A két fiatal sosem látta egymást a valóságban, ám néha-néha álmukban meglátogatták jövendőbelijüket. Nuada gyakran gondolt az álmaira, mióta a földön volt. Itt nem érte el kedvese, és ő sem őt...
Gondolatai merengéssé váltak, míg végül elreppent egy-egy nap, s Nuada nem élt eme világnak...*


*Lassacskán...*

*...álomba merült*

*Álmában ismerős tájon járt. Beszippantotta Nyárvidék illatát, fái és mezői pezsdítő erdejét. Járt a csobogó forrásnál ami a szirén szikla alatt könnyed vízeséssé válik. Régi szokásához híven megfürdött a kristály tiszta hűs vízben, majd mikor végleg elfáradt, a domb lankásabb fele mellett döntött...*

*Tábort nem állított fel, hisz csupán egy rövid időre állt meg pihenni. Aludni egy keveset*

*Nyugodt álma előbb kissé nyugtalanná vált, majd végleg kireppent alvó szemeiből*

*Ismerős hangot hozott a szél. A fák hangosabban és boldogabban suttogták éneküket*

*A csengő-bongó hangok a fák közül szűrődtek, de mozgás nem látszódott sehol*

*A kacagás elhalkult a közelben, de egy lágy simítás végig szaladt Nuada arcán*

"Bár még sosem voltam veled, sosem találkoztam veled..."

"Sosem nevettem veled, és sosem sírtam veled..."

"Én mégis Szeretlek! Szeretlek téged!" *Suttogta lágyan a női hang*

*felriad* Csak álom volt...csak...álom... *mereng egy bánatos, mégis boldog mosoly társaságában*

6 megjegyzés:

  1. A kezek Lilithhez tartoznak. Nagyon köszönjük neki a közreműködést! :3

    VálaszTörlés
  2. Szia Yumi! ^^
    Azért ehhez a bejegyzéshez írok, mert úgy gondolom, ide illett a legjobban. :3
    Ezek a képek annyira gyönyörűségesek! *.* ha nem bánod, kölcsöncsórtam egyet, és egy kicsit meg lett szerkesztgetve. >.< http://www.photofunia.com/output/3/2/C/W/x/CWx0JID2hvMMNksGWnDk0Q.jpg
    Nekem oylan Summerland-es lett, remélem, nem haragszol meg érte. ^^;

    Silence

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nem haragszom :) viszont a link nekem valamiért 404-et írt ki, így nem tudtam megnézni a képet :(

    VálaszTörlés
  4. Oh, az nem jó, valamit biztos elcsesztem. >.<
    Itt egy másik link, remélem, így kiadja: http://2.bp.blogspot.com/-9sJ0DQnMiWM/Ttp4Kl2WgII/AAAAAAAAAFw/wv5HA_c3aVU/s1600/nyarvidek.jpg
    Ha meg már így se, akkor elküldöm e-mailben. :D

    VálaszTörlés
  5. *-*
    Egyszerűen elképesztően jól néz ki. Én köszönöm, hogy megalkottad ezt a fotót. Nagyon tetszik ;3

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy tetszik:) <3 Őszintén szólva nagyon rettegtem, hogy hülyének nézel x'D De örülök, hogy nem:D

    VálaszTörlés