2011. május 21., szombat



Ímé az kicsinyke család még nem teljesen "készen"...
Viszont rettenetesen érzem magam :,(
Eredetileg Nualának, azaz Nu húgának szántam a 40 cm csajszit. Oké-oké az még rendben, hogy potom 30 cm különbség van köztük (Hani+) viszont a lány olyan picuri, hogy nem illik tesónak T_T
- a buksija kisebb, mint Hanié
- mellben erős, így muszáj idősebbnek mondani, ergo sehogy sem passzol
+ viszont őt is imádom :3

Tehát ami a borzasztó, hogy van egy szép msd csajszink itthon akinek nincs neve *megy a sarokba gombát növeszteni*
Lényegében ahogyan a képen is látszik ez csak nekem okoz fennakadást. A két rosszcsont imádja aminek iszonyatosan örülök. Én pedig élvezettel tervezgetem neki is a ruhákat egyenlőre csak fejben. A személyisége is megvan!!!! Csak a név nem :( mégis amikor ránézek úgy érzem rettenetes "anyu" vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése